Swedish

 ✓ FRI FRAKT-STANDARDFRAKT PÅ ORDER ÖVER 500 SEK

 ✓ VI SKICKAR DIN ORDER INOM 24 TIMMAR

✓ VI SKEPPAR INTERNATIONELLT

Retur och Återbetalningspolicy


Retur
Vi förstår att köpa produkter online kan vara svårt eftersom du inte ser den fysiska produkten. Det är därför vi har en 14 dagars öppen köppolicy. Efter 14 dagar kan vi inte erbjuda dig en återbetalning.
 
För att få en retur måste ditt föremål vara oanvänt och i samma skick som du fått det. Det måste också finnas i originalförpackningen. Flera typer av varor kan inte returneras, till exempel intima eller sanitära varor.
 
Köparen är ansvarig för att betala eventuella fraktkostnader för den returnerade produkten. För att slutföra din retur krävs vi ett kvitto eller inköpsbevis.
 
Skicka din retur till:
Everyday Baby AB
Scheelevägen 15
22370, Lund, Sverige
 
Om du vill meddela oss om din återkomst av några frågor, vänligen maila oss på return@everydaybaby.com 

Återbetalning
När din retur är mottagen och inspekterad skickar vi dig ett mail för att meddela dig att vi har fått ditt returnerade objekt. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på ditt bidrag.
 
Om du godkänns kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom en viss mängd dagar. Vi kan inte återbetala till ett annat konto än det konto där betalningen gjordes från.
 
Sena eller saknade återbetalningar
Om du inte har fått en insättning ännu, kolla först ditt bankkonto igen.
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta tid innan din återbetalning publiceras officiellt.

Därefter kontakta din bank. Det är ofta en viss behandlingstid innan ett bidrag läggs ut.

Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din insättning ännu, kontakta oss på return@everydaybaby.com 

Byta
Vi ersätter endast artiklar om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta ut det för samma sak, skicka oss ett mail på return@everydaybaby.com  och skicka ditt föremål till:
Everyday Baby AB
Scheelevägen 15
22370, Lund, Sverige
 
Fel eller skadade föremål
När det gäller eventuella återvinningar följer Everyday Baby AB den svenska lagen "Konsumentköplagen" (besök www.konsumentverket.se för att lära sig mer). Om en varukorg är defekt har du rätt enligt svensk lag att kräva återbetalning. Kontakta oss på return@everydaybaby.com för att meddela oss om ditt felaktiga föremål.
 
Frakt
Du kommer att vara ansvarig för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera ditt föremål. Beroende på var du bor, kan leveranstiden för byten vara olika.
 
Om du skickar varor över 750 SEK, bör du överväga att använda en spårbar fraktservice eller köpa försändelser. Vi garanterar inte att vi kommer att få ditt returnerade objekt.
 
Returnerar när du betalar med Klarna
När din returnering har slutförts får du en uppdaterad faktura från Klarna.
Du får ditt bidrag från Klarna inom 5-10 arbetsdagar till ditt valda konto.
Om du har några frågor om ditt Klarna-konto, vänligen kontakta Klarna Kundtjänst.
 
I händelse av tvister
Vid eventuella tvister kommer vi att följa rekommendationerna från Allmänna reklamationsnämnden.
 

Stäng (esc)

ANMÄL DIG NU

Var först med att ta del av senaste nytt, specialerbjudande och mycket mera

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

SÖK

VARUKORG

Tyvärr är varukorgen tom.
HANDLA NU